Joululoma | YRITTÄJÄ

sunnuntai 30. joulukuuta 2018






Olen vuodenvaihteessa ollut tasan yhden vuoden päätoiminen yrittäjä. Kokonaisen vuoden! Voisin listata lukemattomia asioita, mitkä ovat menneet loistavasti ja mitkä eivät - tilinpäätös odottaa näin vuoden lopulla tässäkin asiassa. 

Mutta ei mennä siihen nyt, mennään siihen, että tämä yrittäjä on pitänyt joululoman! Olen nauttinut kiireettömyydestä ja sullonut työasiat lokeroon "Saa avata joulun jälkeen". Myönnetään. Pakko on ollut työsähköposti vilkuilla läpi, mutta muutoin asiat ovat sillä mallilla, että olen voinut ottaa vähän huilia kuvausasioista. Muutamat pienet kuvaukset tein välipäivien aikaan, mutta se toi kivan pienen katkon tähän "löhöilyyn".

Mites tämä joulu onkaan sitten sujunut? No, ihan hyvin, vaikka tänä vuonna joulufiilis ei ihan niin huippulukemissa ollut mitä aikaisempina vuosina, mutta ihan hyvä näinkin välillä :) Osaapahan taas nauttia seuraavaa joulua vähän toisella tapaa!






Monesti olen kuullut, että yrittäjällä ei ole lomia, eikä niillä riitä rahkeet moiseen. Olemalla näin tuore yrittäjä, en voi asiaan ihan kovin paljoa ottaa kantaa kokemuksen puuttuessa. Mutta oman hullun kesäni jälkeen päätin, että pieniä lomia on pakko pitää - muuten ei yksinkertaisesti jaksa. Sitä joutuu vain hiukan mietiimään ja ennalta suunnittelemaan. Toki minä olen lomailijana sellainen, että alta viikko riittää, joten en ehkä ole kovin vertailukelpoinen ajatuksieni kanssa. Sinä ei vielä kovin kamalasti tarvitse päätään vaivata ja suunnitella.

Tämä joulu on vierähtänyt lähinnä "go with the flow" fiiliksillä, ollaan tehty vähän kaikenlaista ilman sen suurempia suunnitelmia. Ulkoiltu, laiteltu talviverkkoja, syöty ja pelailtu lautapelejä ja käyty laskemassa mäkeä kirkon rinteellä. Muutamat villasukat tuli myös pyöräytettyä loman aikana.







Nyt pikku hiljaa siirrytään vuoden viimeisimpään päivään ja se vastaanotetaan ihan kotoisasti perheen kesken. Hyvää ruokaa ja juomaa sekä muutama pieni raketti lasten iloksi ja ei muuta kuin nautitaan <3


Sirpa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun piipahdit! Haluatko jättää terveisiä minulle? :)

Sisällön tarjoaa Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT

PIIRTO PHOTOGRAPHY 2019